برای جلوگیری از ریزش و تقویت مژه چکار کنیم؟

برای تقویت مژه چکار کنیم


برای تقویت مژه چکار کنیم

به راستی برای تقویت مژه چکار کنیم؟ آشکار است که داشتن مژه های پرپشت و بلند روی زیبایی انسان بسیار موثر است. بسیاری از عوامل بیرونی مانند ریمل زدن زیاد، فرمژه به مژه های ما صدمه می زنند. اندازه طبیعی مژه ها در حدی است که از چشمان ما در برابر نور و گرد و خاک محافظت نماید. در این میان برخی افراد مژه های بسیار بلندی دارند که در واقع جنبه ژنتیکی دارد. اما راهکارهایی وجود دارد که باعث رشد بیشتر مژه های می شود. مانند استفاده از محصولات تقویت مژه و روغن های مغذی که برای تقویت مژه می شود استفاده کرد.

 

تقویت مژه با روش های طبیعی

روغن کرچک

روغن کرچک به دلیل داشتن پروتئین و امگا سه به رشد مو و مژه کمک می کند. در این میان روغن نارگیل هم اثر بخش است.

 

روغن شتر مرغ

روغن شتر مرغ به دلیل خاصیت ضد التهابی و آبرسانی به پوست، برای تقویت پوست و مژه توصیه می شود.

 

طرز تهیه سرم خانگی برای تقویت مژه

  • یک قاشق روغن شتر مرغ
  • یک قاشق روغن کرچک
  • یک قاشق روغن نارگیل
  • یک قطره روغن استطوخدوس

همه این روغن ها را با هم ترکیب کنید و شب قبل از خواب پشت پلک و روی مژه ها بمالید. مراقب باشید داخل چشم نروند زیرا باعث سوزش چشمتان می شوند. قبل از استعمال نیز بهتر است تست کنید تا مطمئن شوید حساسیت ندارید.

 

وازلین

مالیدن وازلین یکی از قدیمی ترین روش های تقویت مژه است. قبل از خواب دست خود را به کمی وازلین آغشته کنید و روی مژه های خود بمالید و صبح صورتتان را بشویید.

 

ماساژ پلک ها

برای تقویت مژه هایتان می توانید به آرامی پلک هایتان را ماساژ دهید این کار باعث تحریک فولیکول های مژه می شود. اگر مرتب این کار را انجام دهید اثر آن را خواهید دید.

 

تخم مرغ

سفیده تخم مرغ منبع پروتئین است،برای تقویت مژه ها و مو های سرتان از آن بهره مند شوید. روش درست کردن آن به این صورت است که سفیده تخم مرغ را از آن جدا کنید و در ظرفی بریزید سپس روغن کرچک را به همان مقدار به آن اضافه کنید. مراقب باشید سفیده تخم مرغ را به تنهایی به مژه هایتان نمالید.

 

چند نکته مراقبتی از مژه ها

  • سعی کنید یا از فرمژه استفاده نکنید و یا اگر استفاده کردید آن را به پلکتان نزنید.
  • قبل از خواب ریمل و آرایش خود را با آرایش پاکن مناسب پاک کنید طوری که پلک و مژه تان را نکشید.
  • از ریمل قدیمی استفاده نکنید.
  • از کاشت مژه و مژه مصنوعی استفاده نکنید.

 

در این میان داشتن تغذیه مناسب هم برای داشتن مژه های سالم مهم است. حال می دانیم برای تقویت مژه چکار کنیم.


منبع: برای جلوگیری از ریزش و تقویت مژه چکار کنیم؟

قدرتمندترین زنان جهان کیستند


قدرتمندترین زنان جهان
قدرتمندترین زنان جهان

قدرتمندترین زنان جهان

آیا قدرتمندترین زنان جهان را می شناسید؟  در این مقاله شما را با چند تن از این زنان قدرتمند و موفق آشنا می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

مری بارا

مری بارا مدیر عامل اجرایی شرکت جنرال وتورز آمریکا است . این بانوی 55 ساله اولین زنی است که به چنین حایگاهی رسیده است جالب اینجاست که وی در سال 2017 به هیئت مدیره ی شرکت دیزنی هم پیوست.

 

ایندرا نویی

ایندرا نویی یکی از زنان موفق و ثروتمند دنیا است که توانسته است به موفقیت های بزرگی دست یابد. ایندرا دورگه آمریکایی هندی است که رئیس کمپانی پپسی کولا است. این زن موفق برای دستیابی به این مقام مسیر پر تلاطمی را طی کرد. ایندرا در سال 1955 در هند متولد شد پدرش هندی و مادرش آمریکایی بود. هوش بی نظیر او از همان دوران کودکی و نوجوانی توجه معلمان و اساتیدش را جلب کرد. در دانشگاه رشته مدیرت را خواند و در سال 1978 مدرکش را با موفقیت گرفت. عملکرد خوب این بانوی موفق باعث شد که شرکت پپسی جوایز بسیاری دریافت کند.

 

مریلین هیوسن

مریلین مدیر ارشد اجرایی آمریکا است که در حال حاضر به عنوان مدیر عمل اجرایی شرکت لاکهید مارتین فعالیت می کند. این زن قدرتمند از اعضای هیدت مدیره شرکت های سندیا، دویونت و کورپوریشن است.

 

ابیگیل جانسون

ابیگیل جانسون رئیس و مدیر عامل اجرایی شرکت فیدلیتی است که یکی از شرکت های سرمایه گذاری بزرگ محسوب می شود. ابیگیل به تازگی وارد فهرست ده زن موفق و برتر جهان شده است. یکی از اهداف این بانو مبارزه با آزار جنسی در محل کار خود و در صنعت است.

 

شریل سندبرگ

شریل سندبرگ مدیر ارشد فیس بوک است که یکی از موفق ترین زنان در دنیای تجارت شناخته شده است او در سال 2008 بعد از ملاقات با بنیانگذار فیس بود (مارک زاکربرگ) در یک دورهمی به این جایگاه دست پیدا کرد. شریل نویسنده کتاب “تغییر مسیر” نیز هست. این بانوی موفق از حامیان حقوق زنان به شمار می رود.

 

جینی رومتی

حینی رومتی دارای مدرک لیسانس مهندسی برق و کامپیوتر است. او در سال 2002 به عنوان مدیر عامل فروش و بازاریابی شرکت انتخاب گشت. رومتی زنی موفق است که توانست در دوران فعالیت خود بدرخشد و نامش در فهرست زنان موفق جهان قرار گرفته است.

 

آنگلا مرکل

آنگلامرکل 12 سال صدر اعظم آلمان بود و نام او در فهرست قدرتمندترین زنان جهان جای دارد.

 

ترزا می

ترزا در سال 2017 در فهرست قدرتمندترین زنان جهان قرار گرفت. ترزا جایگزن هیلاری کلینتون شد.

 

ملیندا گیتس

ملیندا گیتس رئیس و بنیانگذار موسسه خیریه است. ملیندا گیتس همسر بیل گیتس است که موسسه خیریه همسرش را اداره می کند. این بانوی خیر از زنان تاثیرگذار و کارآفرین قرار دارد. در این مقاله با قدرتمندترین زنان جهان آشنا شدید.

منبع: قدرتمندترین زنان جهان کیستند

چه دمنوشی برای یبوست خوب است؟

برای درمان سریع یبوست از چه دمنوشی استفاده کنیم؟


نوشیدن مایعات گرم راهگاری عالی برای درمان و رفع یبوست است. زیرا یکی از علل شایع ابتلا به یبوست کم آبی بدن است و آبرسانی کافی می تواند مدفوع را نرم کرده و دفع ان را آسان تر کند. بشر قرن هاست که برای درمان مشکلات جسمی و روحی خود از خواص دارویی گیاهان بهره می برد. برخی از گیاهان و دمنوش های تهیه شده از ان ها نیز تاثیرات مطلوبی بر درمان سریع یبوست و ممانعت از ابتلا به آن دارند. درمان یبوست با دمنوش نیوشا یکی از راهکار هایی است که ما به شما توصیه می کنیم. پکیج یبوست نیوشا با بهره گیری از گیاهان ملین و مفید برای دستگاه گوارشی نیاز شما را تأمین خواهد کرد.

به طور کلی چای سنا، چای زنجبیل، چای نعنا، چای گل قاصدک، چای سبز یا سیاه، چای شیرین بیان، چای بابونه، چای جعفری و … بر درمان یبوست تاثیر دارند.

عوارض بیماری یبوست چیست؟

ابتلا به یبوست را تقریباً همه در طول زندگی خود تجربه کرده اند. این مشکل آزار دهنده است اما اگر موقتی باشد و سریع درمان شود مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد. در صورتیکه بوست درمان نشود در پی آن مشکلا فراوانی برای بدن ایجاد خواهد شد. یکی از این مشکلات ابتلا به هموروئید یا ایجاد شکاف در مقعد است که عمل دفع را دردناک و دشوار خواهد کرد و منجر به دفع خون می شود. عدم درمان به موقع یبوست و استفاده ی نا به جا و طولانی مدت از ملین ها نیز منجر به تنبل شدن دستگاه گوارش می شود. به همین دلیل لازم است که افراد برای درمان این مشکل اقدام کنند زیرا تبعاتی که در ادامه ی یبوست به وجود می آید به سختی درمان خواهد شد.

چه افرادی در معرض ابتلا به یبوست هستند؟

عدم انجام فعالیت های ورزشی منظم و تحرک نا کافی نیز از علل ابتلا به یبوست است. به همین دلیل افرادی که ورزش نمی کنند بیشتر دچار این عارضه می شوند. مبتلایان به کم کاری تیروئید و سندروم روده تحریک پذیر نیز یبوست را بیشتر تجربه می کنند. افزایش سن، جنسیت، مصرف رژیم غذایی کم فیبر، مصرف برخی از دارو های خاص همگی در بروز یبوست نقش دارند. یبوست در صورت ادامه یافتن می تواند توانایی دفع را از افراد سلب کند.

فواید مصرف دمنوش های درمان یبوست

افرادی که دچار یبوست هستند باید هر چه سریعتر برای درمان اقدام کنند و برای اینکار استفاده از پکیج دمنوش های نیوشا راهکاری ساده و البته لذت بخش است. مصرف این دمنوش ها می تواند سبب تقویت معده و حتی بهبود زخم معده شود. علاوه بر تاثیراتی که ذکر شد، رفع عفونت های ادراری، رفع بوی بد دهان، درمان درد کلیه، رفع سوء هاضمه، درمان بیماری های کبدی و درمان التهابات گوارشی نیز از پیامد های مثبت مصرف دمنوش های رفع یبوست نیوشا است.

چگونه پکیج یبوست نیوشا منجر به درمان قطعی یبوست می شود ؟

در پکیج درمان یبوست با دمنوش نیوشا از رزماری، گل محمدی، چای سبز، کرن بری، به لیمو و مواردی از این دست استفاده شده است. چای سبز رزماری و گل محمدی نیوشا یکی از دمنوش های فوق العاده در درمان یبوست است. چای سیاه پرتقال نیوشا نیز علاوه بر داشتن طعم بسیار مطلوب و خوشایند می تواند به دمنوش مورد استفاده ی روزانه ی شما مبدل شود و نقش درمانی برای مشکل یبوست نیز ایفا کند.

رزماری و گل محمدی طبع گرم و خشک دارند و خاصیت ضد التهابی نیز نشان داده اند. این دمنوش سرشار از آنتی اکسیدان بوده و می تواند دیگر مشکلات گوارشی از جمله سندروم روده تحریک پذیر را نیز بهبود بخخشد. گل محمدی گیاهی شناخته شده و عالی برای درمان یبوست است.

دلایل به وجود آورنده ی یبوست

زمینه ها و ریشه های یبوست مختلف اند. اما رایج ترین علل ابتلا به این مشکل دریافت آب نا کافی در طول روز است. بسیاری از افراد به میزانی که لازماست در طی روز آب نمی نوشند و همین مساله خود را در هنگام دفع نشان می دهد. در صورت کم آبی مدفوع سفت و به هم چسبیده خواهد شد و دفع آن فرد را با مشکلات زیادی رو به رو می کند.

یکی دیگر از دلایل ایجاد یبوست کمبود فیبر خوراکی در دستگاه گوارش است. فیبر ها موادی هستند که قابلیت هضم در دستگاه گوارش انسان را ندارند اما نقش مهمی در تحرکات روده ای و نرم شدن مدفوع دارند.

گاهی افراد به دلیل سفر کردن و تغییر در شرایط آب و هوایی ممکن است دچار یبوست شوند و باید در چنین شرایط مراقب رژیم غذایی خود باشند. در چنین شرایطی همراه داشتن دمنوش نیوشا در سفر ها مانع از روز چنین مشکلی خواهد شد.

آیا این پک برای تمامی افراد دچار یبوست جوابگو است ؟

تجویز دمنوش های نیوشا پس از مشاوره با متخصصین مشاور رسمی شرکت و پس از تعیین شرایط جسمانی و مشکلات افراد انجام می گیرد. در نظر گرفتن بیماری های افراد همراه با تشخیص طبع و مزاج آن ها همگی برای انتخاب دمنوش مناسب لازم است. از آنجا که آبرسانی کافی به بدن تا حد زیادی می تواند مشکلات یبوست را رفع کند، درمان یبوست با دمنوش نیوشا به دلیل استفاده حجم بیشتری از مایعات گرم بر همه افراد تاثیر گذار است. از سویی خواص درمانی این دمنوش ها برای درمان ریشه ای یبوست در طول زمان تاثیر خود را نشان خواهند داد. طول زمان اثر گذاری بسته به شرایط افراد می تواند متفاوت باشد و باید دوره ی درمان یبوست با دمنوش نیوشا را تکمیل کرد.

مقدار و زمان مصرف پک درمان یبوست نیوشا

شرکت نیوشا پکیج های دمنوش متنوعی دارد. برای هر کدام از دمنوش ها زمان مناسبی برای مصرف تعیین شده است تا حد اکثر میزان تاثیرگذاری را داشته باشد. برای بسیاری از دمنوش های نیوشا توصیه می شود که زمان مصرف را نیم ساعت قبل از وعده ی غذایی و یا دو ساعت بعد از صرف غذا استفاده شوند تا معده خالی باشد و مواد موثره ی موجود در دمنوش ها بهتر جذب بدن گردند. برای درمان یبوست با دمنوش نیوشا لازم است تی بگ ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه دم کنید.

مصرف منظم روزانه ی این دمنوش ها سبب سم زدایی از بدن نیز می شوند. برای درمان یبوست با دمنوش نیوشا دوره های 20 روزه، 40 روزه و 80 روزه مصرف آن توصیه می شود. اکثر افراد ظرف 20 روز اول تاثیرات درمانی را به خوبی مشاهده خواهند کرد.

مزایای مصرف دمنوش نیوشا برای درمان یبوست

بسته های دمنوش نیوشا از جمله دمنوش حس خوب  زندگی مثلثی نیوشا، پکیج های درمانی و لاغری و … هر کدام مزایای بسیاری به همراه دارند. استفاده از این دمنوش های گیاهی با کمک به سلامت عمومی بدن شما سبب می شوند کمتر از دارو های شیمیایی برای درمان بیماری ها و مشکلات خود استفاده کنید.

برخی از علل مشکلات گوارشی ریشه در نداشتن آرامش و وجود استرس های فراوان در زندگی روزمره دارد. درمان یبوست با دمنوش نیوشا می تواند آرامش روانی نیز ایجاد کند و سبب درمان بسیاری از مشکلات گوارشی گردد. گاهی پلی ساکارید هایی که از طریق دمنوش ها وارد بدن می شود به عنوان فیبر عمل کرده و تحرکات روده ای را نیز بهبود می بخشد و از سوی دیگر به لاغری و کاهش وزن نیز کمک خواهد کرد. این ها بخشی از مزایای درمان یبوست با دمنوش نیوشا است.


منبع: چه دمنوشی برای یبوست خوب است؟