تاثیر و درمان ام اس با قهوه گانودرما به دلیل ویژگی ها و خواصی است که در قارچ گانودرما لوسیدوم وجود دارد. قارچ گانودرما خواص ضد التهابی دارد و پژوهش های علمی روی موش های آزمایشگاهی اثبات کرده اند که مانع از تخریب اکسایشی مغز در اثر وجود رادیکال های آزاد می شود.

بیماری ام اس چیست

پیش از شرح در مورد موضوع درمان ام اس با قهوه گانودرما، باید به چیستی بیماری ام اس بپردازیم. بیماری ام اس نوعی بیماری ناتوان کننده حاصل از مشکلات مغزی و نخاعی است که باعث از دست رفتن کنترل در اعضای مختلف بدن می شود. ام اس نوعی بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن به خودش حمله می کند و به بافت ها آسیب می رساند.

درآمدی بر قارچ گانودرما

چرا درمان ام اس با قهوه گانودرما انقدر مورد توجه قرار گرفته است؟ تاریخچه قارچ گانودرما مشخص می کند که از قدیم الایام در دوران باستان در چین برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفته است و مورد تجویز طب سنتی چین قرار دارد. در گذشته این قارچ داروی افراد ثروتمند و پادشاهان بوده است و از طبیعت برداشت می شده است.

قارچ گانودرما چگونه تولید می شود

میزان مصرف گانودرما در دنیا رو به افزایش است. برای درمان بسیاری از بیماری ها با گانودرما برای مثال درمان ام اس با قهوه گانودرما ، در سراسر جهان دست به تولید گانودرما زده اند تا نیاز های مصرفی مردم دنیا را پاسخ بگویند. قارچ گانودرما برای رشد با آب و هوای ایران سازگاری دارد. با کیفیت ترین روش تولید قارچ گانودرما استفاده از میسیلیوم های اولیه بارور شده ی این قارچ است.

خواص قارچ گانودرما چیست

همانطور که گفته شد خواص ضد التهابی گانودرما برای مثال در درمان ام اس با قهوه گانودرما تاثیر دارد. خواص دیگر گانودرما عبارتند از: خواص ضد التهابی، ضد تومور، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، خواص آنتی اکسیدانی که به خوبی می تواند با بسیاری از بیماری های مزمن مقابله کند.

محصولات قارچ گانودرما

برای بهره بردن از تاثیرات قارچ گانودرما می توانید هر کدام از محصولات گانودرما را انتخاب کرده و مصرف کنید. فرآوری گانودرما و ترکیب آن با انواع قهوه برای بهبود طعم خواص آن انجام می شود. برای مثال قهوه گانودرما چیست ؟ ترکیبی از پودر قارچ گانودرما و قهوه است که بسیاری از مضرات قهوه را خنثی می کند و درصد کافئین آن را کاهش می دهد. ضمن آنکه خواص مفید گانودرما را به نوشیدنی قهوه روزانه شما اضافه خواهد کرد. گانودرما سوپریم، کافه لاته گانودرما و …. نیز از دیگر محصولات هستند. برای بهره بردن از تاثیر قارچ گانودرما بر ام اس، قهوه گانودرما را استفاده کنید.

نحوه مصرف قارچ گانودرما برای درمان ام اس

برای درمان ام اس با قهوه گانودرما لازم است قارچ گانودرما را به صورت منظم مصرف نمایید. تکمیل دوره ی درمان و مصرف روزانه سبب می شود مواد موثره ی موجود در قارچ گانودرما با دوز مشخصی به بدن شما برسد و در این صورت است که می توانید تاثیرات درمان ام اس با قهوه گانودرما را مشاهده کنید.

منبع: قهوه گانودرما چه تاثیری بر بیماری ام اس دارد