نازایی و ناباروری مردان و زنان زیادی را در سراسر جهان درگیر می کند. این مشکل از دیرباز وجود داشته است و برای خانواده ها مسائلی آزار دهنده پیش می آورد. در طب سنتی چین تارخچه ای طولانی از درمان نازایی با قارچ گانودرما وجود دارد.

مزیت استفاده از قارچ گانودرما برای اسپرم و درمان نازایی نسبت به داروهای شیمیایی این است که عوارض جانبی بر جای نمی گذارد و قدرت جنسی را نیز افزایش می دهد.

آیا گانودرما برای درمان ناباروری مردان خوب است؟

تاثیر گانودرما بر ناباروری در طب سنتی چینی به نوعی اثبات شده است. در جوامع غربی نیز این قارچ جایگاه شناخته شده ای پیدا کرده است و پژوهش های علمی زیادی هر ساله روی آن انجام می گیرد.

در مورد تاثیر قارچ گانودرما برای اسپرم و همچنین بر درمان تنبلی تخمدان باید گفت که بله این قارچ می تواند ناباروری را درمان کند. پژوهش ها نشان داده اند که مصرف قارچ گانودرما شمار اسپرم را در مردان بالا می برد.

خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما

امروزه قارچ گانودرما در دنیا شناخته شده است و اکثر افراد می دانند که خواص گانودرما چیست. این قارچ داروی به عنوان اکسیر جوانی می تواند بر بهبود عملکرد تمام اندام ها در بدن، رفع مشکلات سیستم ایمنی، افزایش انرژی و شادابی تاثیر خوبی داشته باشد. یکی از خواص آن درمان ناباروری در زنان و مردان است.

اسپرم در بیضه های آسیب دیده برای ایجاد باروری کافی نیست و قارچ گانودرما برای اسپرم به عنوان عامل پشتیبانی عمل می کند. مواد موثر قارچ گانودرما به عنوان انتی اکسیدان های قوی عمل می کنند و از اسپرم ها محافظت می نمایند.

تاثیر گانودرما بر درمان ناباروری در زنان

تاثیر گانودرما بر تنبلی تخمدان به دلیل تاثیری که بر کاهش استرس و همچنین برقراری تعادل هورمونی دارد مشخص می گردد. تغییرات و عدم تعادل هورمونی در بدن منجر به مشکلات زیادی از جمله افسردگی، ناباروری، خستگی، بی خوابی، التهاب، بیماری های قلبی فپیری ،بیماری های خود ایمنی و … می شود و همگی را می توان با مصرف گانودرما بهبود بخشید.

قارچ گانودرما برای اسپرم و درمان تنبلی تخمدان مفید و موثر واقع می شود و می تواند ناباروری را در هردو دسته زنان و مردان درمان نماید.

پژوهشی در مورد موش های آزمایشگاهی

نتایج پژوهشی در مورد تاثیر قارچ گانودرما برای اسپرم در سال 2018 به چاپ رسیده است. در اطلاعات داده شده مشخص است که نقش قارچ گانودرما در جلوگیری از تنش های اکسید کننده معلوم می شود. گانودرما لوسیدوم سبب باروری و سلامت جنین موش ها می شود و می توان نتیجه گرفت بر درمان ناباروری مردان موثر خواهد بود.

عوارض جانبی استفاده از قارچ گانودرما برای درمان ناباروری

در هنگام استفاده از قارچ گانودرما برای اسپرم و ناباروری مردان عوارضی متوجه فرد نخواهد شد. تنها در صورت استفاده از دارو های فشار خون و رقیق کننده ی خون منع مصرف برای گانودرما وجود دارد. از طرفی برای نتیجه گرفتن از خواص درمانی قارچ گانودرما لازم است دوره مصرف طبق نظر مشاور تکمیل گردد.

نحوه مصرف قارچ گانودرما برای درمان ناباروری

برای بهره گیری از خواص قارچ گانودرما برای اسپرم می توان از انواع محصولات قارچ گانودرما نظیر قهوه گانودرما، کافه لاته گانودرما و حتی هات چاکلت گانودرما استفاده نمود.

منبع:خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما برای ناباروری مردان