علت زردی ادرار و تاثیر نوشیدن آب بر رنگ ادرار


براBright yellow urine: Colors, changes, and causesی درک اینکه علت زردی ادرار چیست، باید با دستگاه دفع ادرار آشنا شویم. بدن ما مواد مغذی را از غذایی که می خوریم، دریافت می کند. اما فرآیندهای دخیل در هضم، مواد زائدی را تولید می کنند، که باید از بدن دفع شوند و بدن ما برای خلاص شدن از شر آنها دارای سیستم های هوشمندی برای دفع مواد زائد است.

چرا رنگ ادرار زرد است

رنگ ادرار به طور کلی از یک رنگ زرد کم رنگ تا کهربا متغیر است. این رنگ در درجه اول توسط رنگدانه اوروکروم، که به اوروبیلین نیز معروف است ایجاد می شود.

اینکه ادرار شما توسط آب رقیق شده باشد یا به شکل غلیظ تر باشد، ظاهر رنگدانه را تعیین می کند. هرچه آب بیشتری بنوشید و آبرسانی کنید، رنگدانه در ادرار شما روشن تر می شود. اگر ادرار شما زرد روشن است، به این معنی است که شما آب زیادی نوشیده اید و آب زیادی در ادرار وجود دارد. اگر ادرار شما به رنگ زرد تیره است، این بدان معناست که آب کمتری در آن وجود دارد و احتمالاً به این معنی است که شما به اندازه کافی آب ننوشیده اید.

کلیه ها

کلیه ها بطور شبانه روزی کار می کنند تا بدن در میزان آب، نمک و مواد شیمیایی به تعادل برسد. در کلیه ها فیلترهای ویژه ای وجود دارد که به جداسازی قسمت های مفید مواد زائد کمک می کند. هنگامی که مثانه پر می شود، پیامی را در امتداد اعصاب به مغز شما می فرستد که باعث می شود احساس نیاز به دفع ادرار کنید.

تاثیر غذاها و داروها در رنگ ادرار

رنگدانه ها و ترکیبات شیمیایی موجود در غذاهایی که می خورید و داروهایی که مصرف می کنید، رنگ ادرار شما را تغییر می دهد. این تغییرات نسبتاً استاندارد هستند و به طور معمول دوام ندارند. برخی از تغییرات رنگ، ممکن است نشانه بیماری باشد. اگر رنگ ادرار شما خارج از این طیف زرد قرار دارد، مثلا رنگ ادرار قهوه ای باشد، باید به پزشک مراجعه کنید.

نوشیدن آب فراوان یا کم

هنگامی که در طی روز به اندازه کافی آب نمی نوشید، کلیه ها از مغز شما پیامی دریافت می کنند تا سعی کنند آب بیشتری در بدن شما (و خارج از مثانه شما) نگه دارند و احساس تشنگی خواهید کرد. اگر فرد نتواند آب بنوشد (به عنوان مثال در بیماری استفراغ)، ممکن است به این احتیاج داشته باشد که آب مستقیما وارد خون شود. و اگر بیشتر از آنچه بدن نیاز به نوشیدن آب دارد آب بنوشید، بدن به فیلترهای کلیه می گوید تا از ذخیره آب خلاص شود. این زمانی است که ادرار شما روشن تر به نظر می رسد. این ها نکاتی بود که بیان می کند علت زردی ادرار.

منبع: علت زردی ادرار و تاثیر نوشیدن آب بر رنگ ادرار

بهترین روش های لز بین بردن جای جوش

بهترین راه از بین بردن جای جوش
بهترین روش برای از بین بردن جای جوش چیست؟ گزینه های درمانی زیادی برای رفع جای جوش وجود دارد. البته درمان ایمن و موثر برای زخم های آکنه باید با مشورت متخصص پوست شروع شود. پزشک جای زخم ها را معاینه می کند و برای نتیجه بهتر، ممکن است بیش از یک درمان را توصیه کند. به عنوان مثال برای یک جای زخم عمیق، ممکن است لیزر درمانی و نوعی جراحی لازم باشد تا نتیجه مورد نظر خود را به دست آورید. پرکاربردترین روش های درمان زخم آکنه در زیر ذکر شده است.

لیزر هوشمند Xide2

برخی این روش را بهترین روش برای از بین بردن جای جوش می دانند. استفاده از لیزر هوشمند پالس از لیزر دی اکسید کربن یکی از کامل ترین روش ها در کاهش خطوط پوستی، چین و چروک، نواحی ناهموار و جای زخم آکنه است. پرتو لیزر پرقدرت سلول های مورد نظر را تبخیر می کند و نواقص پوستی به سرعت و با دقت لایه به لایه درمان می شود و بدون خونریزی، پوست را محکم تر و چهره را یکدست می کند. این روش می تواند خطوط و زخم های عمیق تر و همچنین ضایعات سطحی بیشتری را بهبود بخشد. این روش باید فقط تحت نظر یک متخصص پوست و مو مجرب انجام شود. پس از عمل جراحی ، پوست حدود هفت تا ده روز طول می کشد تا بهبود یابد. در طی روند بهبودی، قرمزی به تدریج طی چند ماه از بین برود.

لیزر Fraxel

در این روش درمانی، پرتو های لیزر زخم های ریز ایجاد می کنند که باعث روند طبیعی ترمیم می شوند. این فرآیند باعث رشد کلاژن و الاستین و محکم تر و نرم شدن پوست می شود تا جوان تر ظاهر شوید. پوست شما بلافاصله پس از درمان قرمز به نظر می رسد و طی چند روز، خشک و پوسته پوسته می شود. بعد از انجام این درمان، با کاهش اندازه منافذ و بهبود آشکار در بافت و جای زخم، پوست شما صاف، سفت تر و شفاف تر به نظر خواهد رسید. اما این روش، بهترین روش برای از بین بردن جای جوش نیست.

Subcision

سابسیژن، یکی از درمان های زخم آکنه است که باعث کاهش جای زخم می شود. این روش با جدا کردن پوست بیرونی از لایه زیرین پوستی، عمیق تر عمل می کند تا باند بافت های فیبری در زخم ها شکسته شود. سابسیژن را می توان  با سایر روش های درمانی مانند لیزر ترکیب کرد تا حداکثر کارآیی انجام شود. عمل جراحی تحت بی حسی موضعی انجام می شود. یک سوزن ریز در مجاورت جای زخم، داخل درم عمیق شده و در حرکتی مانند فن در زیر زخم به جلو و عقب منتقل می شود تا باندهای فیبری را در صفحه پوستی یا زیر پوستی عمیق پوستی آزاد کند. با این حال، به نظر می رسد، درمان خانگی، سالم، کم هزینه و بهترین روش برای از بین بردن جای جوش باشد.

چه دلایلی باعث متغیر شدن صنعت دندان پزشکی شده است؟

Modern Elevations Dentistry » Modern Elevations Dentistry

جریان صنعت دندان پزشکی، از جهات اساسی در حال تغییر است. کسانی که به دندان پزشکان تجهیزات دندان پزشکی می فروشند، باید از این تغییرات آگاه باشند. با این وجود، در قلب این جریان متغیر، یک چیز ثابت باقی مانده است: اهمیت ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتری. هیچکس منکر این نیست که یک تجربه مثبت و به یاد ماندنی برای مشتری، هنوز هم کلید موفقیت پایدار است. برای برقراری ارتباط مناسب با روند متغیر صنعت دندان پزشکی، اجازه دهید سه موضوع تأثیرگذار را بررسی کنیم که می تواند در برقراری ارتباط قوی و موثر با مخاطبان هدف در این صنعت، مفید باشد.

شیوع مداوم نفوذ و تاثیر آنلاین

ایده ی داشتن یک وب سایت مطمئناً جدید نیست، اما داشتن یک وب سایت مدرن و پویا را دست کم نگیرید. وب سایت کسب و کار، اغلب اولین تصور مشتریان از شما است، بنابراین آن را پر اهمیت تلقی کنید. به عنوان مثال، اگر سایت شما در حال حاضر از طراحی وب سایت پاسخگو استفاده نمی کند، نیاز به ارتقاء دارد. طراحی وب سایت پاسخگو، رایج ترین روش برای اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت در تمام دستگاه ها (رایانه ها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و غیره) است. آیا می دانید  گوگل وب سایت هایی را که بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه نیست، از هر جستجوی انجام شده در آن دستگاه ها، پنهان می کند؟ اگر وب سایت شما به روز نشده است، برد موفقیت محدودی در آینده دارید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما، بهترین برداشت را در بازدید اول به بیننده می دهد.

اهمیت راحتی و رضایت بیمار در دندان پزشکی

دندان پزشکی زیبایی باعث پیشرفت صنعت دندان پزشکی شده است. امروزه، دندان پزشکان را به عنوان افرادی می شناسند که می توانند به داشتن لبخند هایی دلچسب کمک کنند. با این حال، دندان پزشکان هنوز برای زدودن تصور منفی که معمولاً با مطب دندانپزشکی در ارتباط است، تلاش می کنند. به همین دلیل است که دندان پزشکان بیشتر روی مفهوم دندان پزشکیِ بیمار محور تمرکز می کنند. هر چیزی که راحتی بیشتر بیماران را در یونیت صندلی دندان پزشکی فراهم کند، باعث افزایش تجربه مثبت بیمار می شود.

در نتیجه، اگر شرکت شما محصولی داشته باشد که به دندان پزشکان کمک کند تا رضایت بیشتر مشتری را جلب کنند، دندانپزشکان به آن محصول توجه می کنند. اگر محصول شما باعث شود فرایند درمان در دندان پزشکی راحت تر شود یا رابطه دندانپزشک با بیمار را ایمن تر کند، دندان پزشکان حتما از محصول شما استقبال می کنند.

نکته کلیدی بازاریابی موفق

به عنوان یک بازاریاب دندان پزشکی برای فروش موثر، ابتدا باید یک گزاره فروش منحصر به فرد معین و بطور دقیق مشخص کنید که محصولات شما چگونه به دندان پزشکان کمک می کنند تا سطح بالاتری از مراقبت از بیمار را ارائه دهند. هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود به دندان پزشکان، همیشه به خاطر داشته باشید که راحتی و رضایت بیمار، در صنعت دندان پزشکی اولویت دارد.

منبع : https://bit.ly/2URrlr5