چه بازی های فکری اندروید که برای تمرین مغز طراحی شده اند؟

4 بازی اندروید که شما را باهوش تر می کند

بازی کردن از طریق گوشی تلفن همراه سرگرم کننده است و بازی های فکری اندروید که در بین خردسالان و بزرگسالان طرفدارانی دارد، علاوه بر سرگرمی، ذهن را هم پرورش می دهد. برخی تصور می کنند تلفن های هوشمند  و نیاز مداوم ما به آنها، یکی از جنبه های منفی جامعه امروز است؛ اما بازیهای هوشی اندروید، یکی از نقاط مثبت گوشی های همراه  است که می توانند به ما در هوشمند تر شدن کمک کنند. این بازی های فکری در واقع نوعی تمرین برای مغز هستند تا عملکرد آن را بهبود ببخشند و توانمندی های ذهنی ما را افزایش دهند. زیرا همانطور که ورزش برای حفظ سلامتی بدن ضروری است، انجام تمریناتی برای حفظ و تقویت مغز و ذهن نیز ضروری است.

در ادامه با بازی های فکری اندروید که برای تمرین مغز طراحی شده اند، آشنا شوید:

بازی Elevate

این بازی که یک تجربه جذاب است، به طور خاص برای کمک به تقویت ذهن وهوش طراحی شده است. یعنی برای بهبود توجه، تقویت مهارت صحبت کردن، بهبود مهارت های ریاضی و تیزی حافظه ساخته شده است شده است. این برنامه به اندازه کافی هوشمند است تا برنامه آموزشی هر فرد را شخصی سازی کند، و بیش از 40 بازی برای تقویت مهارت های شناختی دارد.

Brainwell

Brainwell بازی دیگری است که طراحی شده است تا به بازیکنان کمک کند مغز خود تمرین دهند و تقویت کنند، تا در زندگی روزمره هوشمندانه تر عمل کنند. این بازی، مهارت های حل مسأله کابر را در معرض آزمایش قرار داده و با تمرینات شناختی، مهارت توجه به جزئیات را در بازی های سرگرم کننده، بهبود می بخشد. این برنامه برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است.

PowerVocab

اگر عاشق بازی های کلمه ای هستید و به دنبال گسترش واژگان خود هستید، این بازی برای شما مناسب است. PowerVocab یکی از بازی های فکری اندروید رایگان است که برای کسانی که عاشق بازی کلمات هستند، ساخته شده است. این برنامه به کاربر کمک می کند تا واژگان خود را به روشی سرگرم کننده گسترش دهد و یک ابزار عالی برای دانش آموزان برای برخی امتحان ها یا برای هر کسی است که می خواهد واژگان خود را وسیع نگه دارد.

Eidetic

این بازی فکری، راهی عالی برای تمرین مغز، یک معمای جالب برای کشف کردن، سرگرم کننده و چالش برانگیز است. سطح دشواری این چالش ها بین سطح مهارت متوسط و دشوار است. یکی از بهترین قسمت های این بازی این است که رایگان است و خریدهای داخل برنامه را شامل نمی شود که به راحتی امکان تمرین مغز و تفریح در هنگام انجام آن را فراهم می سازد. این بازی که از تکنیکی مانند فلش کارت جهت تقویت حافظه استفاده می کند، کمک می کند تا کاربر نام، اعداد و ارقام و… را به راحتی به خاطر بسپارد.

با استفاده از بازی های فکری اندروید، هم تنبلی مغز جلوگیری و هم تفریح کنید.

منبع:https://bit.ly/3jSg8RX

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.